Ofte stillede spørgsmål om JRNY ™ Digital Fitness Platform

JRNY ™ medlemsfunktioner

medlemsfunktioner

Hvilke Bowflex® hjemmefitnessprodukter er kompatible med JRNY ™ ?

Indbygget touchscreen-oplevelse er tilgængelig for: Bowflex® C7 cykel og løbebånd 56, 25 og 18.

JRNY ™ -app til telefon eller tablet er tilgængelig til: Bowflex® Max Trainer® M8 og M6 og Løbebånd 326, 226 og 128. Par din JRNY ™ -app for at udvide din fitnessoplevelse.

Hvad er inkluderet i mit JRNY ™ -medlemskab?

Fitnessevaluering  Efter at have vurderet dit fitnessniveau designer JRNY ™ -platformen træningsprogrammer, der er skræddersyet til dig og din personlige fitnessrejse.

Just For You – JRNY ™ -platformen lærer dig at kende ved at vurdere dit konditionsniveau og anbefale træning baseret på dine evner, ledig tid, humør og de træningsoplevelser, du bedst kan lide.

Adaptive træningsprogrammer – JRNY ™ -platformen bruger maskinindlæring til at skabe personlige træningsprogrammer, der automatisk justeres over tid, når du skrider frem på din fitnessrejse.

Streamingunderholdning – Hvis dit produkt har en berøringsskærm, kan du se Netflix, Hulu, Amazon Prime Video og Disney + (streaming-abonnementer er ikke inkluderet). Funktion er ikke tilgængelig i JRNY ™ -appen til telefon eller tablet.

Lag dine træningslag – Hvis dit produkt har en berøringsskærm, kan du problemfrit lag dine træningsprogrammer med streamingunderholdning, virtuelle placeringer rundt om i verden og Bowflex Radio. Streamingunderholdning og Bowflex Radio er ikke tilgængelig i JRNY ™ -appen til telefon eller tablet.

Udforsk verden – Tag et eventyr gennem 50+ naturskønne destinationer rundt om på planeten, der matcher din hastighed.

On-Demand-klasser – Udforsk vores bibliotek med on-demand-klasser, og find den personlighed, der motiverer dig mest.

Realtidscoaching – Holder dig fokuseret på at nå dine adaptive træningsmål og guider dig hvert trin på vejen.

Curated Music Playlists – Fuel dine tempomål med et stadigt skiftende udvalg af nye Bowflex Radio-playlister som pop, country, hip hop, 80’s og mere.

Belønning og sporing – Fanger dine målinger og fejrer din succes, når du krydser forbi milepæle, præstationer og personlige reklamer.

Kom godt igang med JRNY

JRNY ™ medlemsoplysninger

medlemsoplysninger

Hvor meget koster et JRNY ™ -medlemskab?

$ 29,99 månedligt plus gældende skatter. Gratis JRNY-prøveversion med udvalgte produkter. Efter den gratis prøveperiode udløber, fornyes dit medlemskab automatisk månedligt til den aktuelle sats plus gældende skatter, medmindre det annulleres mindst 48 timer før prøveperiodens afslutning.

Hvornår bliver mit JRNY ™ -medlemskab aktivt?

Hvis du køber via Bowflex.ca, bliver dit JRNY ™ -medlemskab aktivt, når du først logger ind på JRNY-platformen fra din berøringsskærm eller smartenhed.

Hvis du køber det via App Store / Google Play, bliver dit medlemskab aktivt, så snart du har gennemført dit køb i appen. Hvis dit medlemskab ikke er aktiveret inden for 60 dage efter købet, har Bowflex ret til at annullere prøveperioden eller automatisk aktivere dit medlemskab.

Hvad sker der, når jeg opsiger mit JRNY ™ -medlemskab inden fornyelsen eller den fulde løbetid?

Efter annullering vil du stadig kunne bruge JRNY ™ -medlemskabsfunktioner i resten af ​​din faktureringsperiode, undtagen i tilfælde af refusion. Ved afslutningen af ​​faktureringsperioden ophører dit medlemskab officielt.

Hvordan annullerer jeg mit JRNY ™ -medlemskab?

Hvis du har købt dit JRNY ™ -medlemskab via Bowflex.ca , kan du vælge en af ​​følgende tre metoder:

  • E-mail: Send en e-mail til [email protected] med din login-e-mail-adresse og en anmodning om at annullere dit JRNY ™ -medlemskab.
  • Bowflex.ca: Klik her for at afmelde dig online. Sørg for at vælge emnet “Annullering af medlemskab af JRNY” for at sikre, at vi dirigerer din afmeldingsanmodning korrekt.
  • Telefon: Ring til vores kundeserviceafdeling på 1-888-986-5528.

Hvis du har købt dit JRNY ™ -medlemskab via App Store eller Google Play , skal du følge instruktionerne nedenfor:

  • App Store: Naviger til Profil> Abonnement> Følg instruktionerne til kontoadministration.
  • Google Play: Gå til Profil> Abonnement> Følg instruktionerne til kontoadministration.
Hvis jeg returnerer mit produkt inden for 6 ugers tilfredshedsperiode, vil mit JRNY ™ -medlemskab automatisk blive opsagt? Får jeg fuld refusion af medlemsprisen?

Ja: Årlige medlemskaber købt via Bowflex.ca eller gennem vores callcenter er berettiget til en fuld 6-ugers tilfredshedsperiode. Du modtager en fuld refusion af JRNY ™ medlemsprisen. 

Nej: Månedlige medlemskaber købt direkte via Bowflex.ca eller vores callcenter er ikke berettiget til en fuld 6-ugers tilfredshedsperiode. Du modtager ikke fuld refusion af din JRNY ™ -medlemskabspris.

Nej: Årlige og månedlige medlemskaber købt via App Store eller Google Play er ikke berettigede til en fuld 6-ugers tilfredshedsperiode. Du modtager ikke fuld refusion af medlemsprisen.

Kom godt igang med JRNY

Fitness vurdering

Fitness vurdering

Hvad er fitnessvurderingen?

Den indledende fitnessvurdering er en enkelt træning, der bestemmer et unikt udgangspunkt for din personlige fitnessrejse.

Kan jeg tage konditionsvurderingen igen?

Ja. Du kan tage det så mange gange, som du vil.

Hvordan gennemfører jeg fitnessvurderingen?

JRNY ™ -platformen vil guide dig gennem din fitnessvurdering. Start blot fitnessvurderingen, og følg instruktionerne på skærmen og lydcoaching.

Navigation inden for JRNY ™ Digital Fitness Platform

Navigation inden for JRNY ™ Digital Fitness Platform

Hvordan navigerer jeg til en anden skærm i JRNY ™ -platformen eller JRNY ™ -appen?

Se efter “tre vandrette linje” eller “hamburger” -knappen for en rullemenu.

Hvad er fanen Træning?

Fanen Træning har “Just For You”, Programmer, Explore the World, Trainer-Led Videos, Favorites, and Learn.

Hvad er fanen Journal?

Fanen Journal er, hvor du kan se træningshistorik sammen med priser, du har optjent undervejs.

Hvad er fanen Profil?

Fanen Profil giver dig mulighed for at administrere din konto, præferencer, indstillinger, profiloplysninger og justere dine mål.

JRNY ™ til indbyggede produkter til berøringsskærm: Generelle spørgsmål og fejlfinding

JRNY ™ til indbyggede produkter til berøringsskærm: Generelle spørgsmål og fejlfinding

Hvordan kan jeg dele data med andre programmer som Apple Health?

For at dele med Apple Health skal du navigere til Profil på din iOS-enhed.

Hvad sker der, hvis der er et kort problem med min Wi-Fi-forbindelse under en træning?

En pop op vises, der indikerer, at der ikke er nogen forbindelse, og at JRNY ™ -platformen fortsætter forsøg på at oprette forbindelse igen. Efter 30 sekunder stopper din træning automatisk og gemmer fremskridt i din journal.

Kan jeg dele min JRNY ™ -platformsbrugerprofil med en anden i min husstand?

Vi anbefaler det ikke. JRNY ™ adaptive træningsprogrammer og indholdsanbefalinger er baseret på din unikke træningshistorik. Udnyt JRNY ™ -platformens ubegrænsede brugerprofiler på tværs af alle produkter (undtagen Max Trainer M8 og M6).

  • M8 har 4 brugerprofiler.
  • M6 har 2 brugerprofiler.
Hvordan justerer jeg mine mål?

Profil> Administrer mål> Vælg ethvert mål under “Fitnessmål”> Gem.

Hvordan gendanner jeg min adgangskode?

På loginskærmen skal du vælge “Glemt adgangskode”. Dette sender en ny bekræftelseskode til din e-mail-adresse, som kan bruges til at nulstille din adgangskode.

Hvordan ser e-mailen med bekræftelseskoden ud?

Du modtager en e-mail fra [email protected], der indeholder din kode i brødteksten i e-mailen. Du skal indtaste denne kode inden for JRNY ™ -platformen for at bekræfte din konto.

Hvor længe forbliver bekræftelseskoden gyldig?

Din kode er gyldig i 24 timer.

Hvad hvis jeg har glemt min e-mail-adresse?

Kontakt vores kundeserviceteam på 1-888-986-5528. Vi kan prøve at slå op på din konto ved hjælp af de oplysninger, du har til rådighed.

Hvordan fungerer firmwareopdateringer på JRNY-aktiverede produkter?

Når du har oprettet forbindelse til dit produkt, vises muligvis en “Konsolopdatering påkrævet” -alarm. Følg disse instruktioner for at opdatere dit produkt. Du kan ikke bruge JRNY ™ -platformen, før firmwareopdateringen er afsluttet.

  1. Tryk på knappen “Opdater” i alarmen.
  2. Læs kravene til en vellykket opdatering.
  3. Tryk på knappen “Start opdatering” nederst på skærmen. Rul til bunden, hvis det er nødvendigt.
  4. Når du bliver bedt om det, skal du trykke på “Enter” -knappen på dit produkt.
  5. Når statuslinjen er færdig, vises “Update Complete” med et grønt flueben.
  6. Sluk for dit produkt ved at tage stikket ud og til igen.
  7. Når dit produkt er tændt, skal du kontrollere konsollen og vente om nødvendigt til yderligere opdateringer er færdige. Hvis “Power Cycle” vises igen, skal du tage stikket ud og tilslut det igen.
  8. Hvis du bliver bedt om det, skal du indtaste brugerprofiloplysningerne på konsollen (se trin i din brugervejledning).
  9. “Bliv klar” vises på din konsol. Tryk på finish-knappen. Det kan tage et par sekunder at blive aktiv.
  10. Opdateringen er gennemført.
Hvordan ved jeg, om jeg har et JRNY ™ -medlemskab?

Gå til fanen Profil og se efter “Medlemskab: Ja / Nej”. Hvis du trykker på denne knap, kan du se, om du har et aktivt medlemskab via Bowflex, App Store eller Google Play.

Hvorfor kan jeg ikke høre coaching i realtid på min enhed?

Sørg for, at ringetonen ikke er slået fra, og at lydstyrken i JRNY ™ -platformen er skruet op.

Hvad betyder lyde / toner under en JRNY ™ træning?

I de fleste tilfælde betyder lyde / toner, at det er tid til at begynde eller afslutte dit nuværende træningsinterval. Du vil også høre toner i starten af ​​din træning, slutningen af ​​din træning og ved milepæle, der er nået gennem din træningsoplevelse.

Kan jeg slå træningstoner fra?

Ja. Drej lydstyrkeskyderen ‘Toner’ så langt ned, som du vil.

Kan jeg dæmpe stemmecoaching, men beholde lydtonerne?

Ja. Drej lydstyrkeskyderen ‘Trainer Voice’ så langt ned, som du vil.

Skal jeg have forbindelse til Wi-Fi / internettet for at JRNY ™ -platformen fungerer?

Ja. JRNY ™ -platformen kræver en internetforbindelse for al funktionalitet. Dit produkt kræver dog ikke en internetforbindelse til brug.

Hvad gør jeg, hvis JRNY ™ -platformen sidder fast på indlæsningsskærmen?

Hvis dit produkt sidder fast på en indlæsningsskærm, skal du tage stikket ud af produktet og derefter sætte det i igen.

JRNY ™ -app til telefon eller tablet: Generelle spørgsmål og fejlfinding

JRNY ™ -app til telefon eller tablet: Generelle spørgsmål og fejlfinding

Hvilke produkter kræver, at jeg bruger min egen enhed for at få adgang til JRNY ™ -platformen?

Produkter, der kræver, at du medbringer din egen enhed for at få adgang til JRNY ™ -platformen inkluderer Max Trainer M8- og M6-produkterne, løbebåndene C6 Bike, T6 Løbebånd og Results Series 216 og 116.

Hvilke enheder er kompatible med JRNY ™ -appen?

JRNY ™ -appen er kompatibel med Apple-enheder på iOS 12.0 eller nyere og de fleste Android-enheder med version 6.0 eller nyere.

Hvordan adskiller JRNY ™ -appen sig fra Max Trainer ™ -appen?

Den gratis Max Trainer ™ app er kun kompatibel med Max Trainer M5 og M7 cardio-produkter. Den indeholder journal, belønninger og statistik, når en træning er gemt på din telefon eller tablet. Max Trainer ™ -appen er i øjeblikket tilgængelig, men fremtidige planer er ikke defineret i øjeblikket.

Jeg bruger JRNY ™ -appen med min telefon eller tablet. Hvordan fungerer appopdateringer?

Opdateringer til din JRNY ™ -app vil med jævne mellemrum være tilgængelige i App Store og Google Play. Vi anbefaler, at du aktiverer automatiske opdateringer på din iOS- eller Android-enhed for at sikre, at du bruger den mest opdaterede version af JRNY ™ -appen.

Hvorfor tager JRNY ™ -appen længere tid at indlæse på min Android-enhed, end den plejede at gøre?

Lang indlæsningstid betyder, at din enheds beregningsevne er lav. El-cykling enheden vil fremskynde indlæsningstiden.

Hvorfor går min Android-enhed ned, når jeg starter JRNY ™ -appen?

Nedbrud kan forekomme, når enhedens beregningsevne er lav. Strømcykling af enheden øger beregningsevnen og forhindrer nedbrud.

Fungerer JRNY ™ -appen i liggende tilstand?

Telefoner fungerer kun i portrættilstand. Tabletter fungerer kun i liggende tilstand.

Hvordan fuldfører jeg programmer, der ikke findes i JRNY ™ -appen, f.eks. Trapper eller kalorieforbrænding?

Disse programmer er kun tilgængelige på din Max Trainer M6 og M8. Hvis du gennemfører disse forprogrammerede træningsprogrammer med den brugerprofil, der er valgt med din JRNY ™ app-konto, gemmes din træningshistorik i din journal, næste gang du synkroniserer appen.

JRNY ™ -app til telefon eller tablet: Parring af din enhed med Bluetooth®

JRNY ™ -app til telefon eller tablet: Parring af din enhed med Bluetooth®

Hvordan ved jeg, om jeg har parret min enhed med mit produkt?
  1. Vælg Bluetooth®-logoet, og tryk på navnet på dit produkt.
  2. Når forbindelsen er tilsluttet, bliver konsollen på dit produkt mørk, og et Bluetooth®-logo vises.
  3. “App Connected” vises på dit produkts konsol.
Hvad gør jeg, hvis JRNY ™ -appen sidder fast på indlæsningsskærmen?
  1. Tvangsafslut og åbn appen igen.
  2. Sørg for, at du er tilsluttet Bluetooth® til dit produkt. Din konsol skal være mørk, Bluetooth®-logoet i din JRNY ™ -app skal være blå (ikke rød), og “App Connected” vises på din produktkonsol.
Jeg kan ikke parre min telefon / tablet med mit produkt. Hvordan kan jeg foretage fejlfinding af min Bluetooth®-forbindelse?

Prøv følgende trin:

  1. Sørg for, at Bluetooth®-indstillingerne på telefonen eller tabletten er slået til.
  2. Sørg for, at dit produkt er tilsluttet.
  3. Genstart dit produkt ved at frakoble det. Sæt det derefter i igen. Det tager cirka et minut, før dit produkt starter helt op.
  4. Afslut JRNY ™ -appen, og åbn den igen på din telefon eller tablet.
  5. Genstart din telefon eller tablet helt.
Er det normalt, at min Max Trainer® M6 / M8-konsol bliver mørk?

Ja. Når du har parret din telefon eller tablet korrekt med dit produkt, bliver produktets konsol mørk, og alle data- og modstandsindstillinger vil være tilgængelige for visning gennem din telefon / tablet under din træning.

Bliver min Max Trainer M6 og M8 træning registreret, hvis min app ikke er tilsluttet?

Ja. For at sikre, at JRNY ™ -platformen registrerer dine offline-træningsprogrammer, skal dit produkt indstilles på det “brugernummer”, der er knyttet til din maskine. Efter afslutningen af ​​en forprogrammeret træning skal “Workout Saved” vises på dit produkts konsol. Næste gang du parrer din JRNY ™ -app til dit produkt, tilføjer appen automatisk offline-træning til din journal.

Brug for yderligere hjælp?

Brug for yderligere hjælp?

Hvordan får jeg hjælp, giver feedback, rapporterer en fejl eller fremsætter en funktionsanmodning?

Vi hjælper gerne. Kontakt os inden for din JRNY ™ -platform via profil> Feedback og support. Du kan også ringe til os i åbningstiden på 1-888-986-5528.

Kom godt igang med JRNY